سیاست حریم خصوصی

جمع آوری اطلاعات شخصی

شاید برای شما این سؤال به وجود آمده باشد که کدام یک از اطلاعات شخصیتان در سایت ذخیره‌سازی می‌شود و دلیل این کار چیست؟ در ادامه شما را با اطلاعاتی که در سایت ذخیره‌سازی شده و دلیل هرکدام بیشتر آشنا می‌کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ها

شاید شما هم بخواهید به‌عنوان مشتری و کاربر نظرات خود را به ما اطلاع دهید. در این صورت باید برخی از اطلاعات شخصی مثل ایمیلتان را وارد نمایید. این کار برای تشخیص عدم ربات بودن شما انجام می‌شود و درنهایت برای کمک به تشخیص هرزنامه‌ها صورت می‌گیرد. درصورتی‌که تأیید بشود که نظرات شما ازلحاظ فنی و قانونی به سایت فروشگاهی مورلو آسیبی نمی‌زند، نظرات در معرض نمایش کاربران دیگر قرار خواهد گرفت.

رسانه

شاید بخواهید به دلایل مختلفی اطلاعاتی از محصول خریداری‌شده را با استفاده از ارتباط دیجیتالی در اختیار ما قرار دهید. این اطلاعات نباید شامل مختصات مکان جغرافیایی یا اطلاعات شخصی شما باشد. البته اگر این اطلاعات به‌اشتباه در بخش نظرات سایت آپلود شود. کاربران ما مانع از انتشار آن در سایت خواهند شد. این کار به جهت حفظ اطلاعات شخصی کاربران انجام می‌شود.

فرم‌های تماس

ممکن است به دلایلی خاص نیاز به تماس با مشتری وجود داشته باشد، به همین دلیل در فرم ثبت‌نام در سایت نیاز به ثبت شماره مشتری وجود دارد. از طرفی سایت فروشگاهی مورلو متعهد می‌شود که مانع از نشر شماره‌تلفن مشتریان گردد.

کوکی‌ها

کوکی مواردی هستند که به شما برای داشتن عکس‌العملی بهتر در سایت کمک می‌کنند. مثلاً شاید شما بخواهید نام و آدرس ایمیل خود را در زمان‌گذاشتن نظر ثبت کنید. در این صورت دفعات آینده که قصد گذاشتن نظر را دارید کوکی‌ها به کمک شما آمده و زمان را برایتان صرفه‌جویی می‌کنند. درصورتی‌که در زمان ورود به سایت گزینه «مرا به یاد داشته باش» را بزنید، درصورتی‌که از حساب خود خارج شوید به‌راحتی و با اطلاعاتی که کوکی‌ها برایتان ذخیره کرده‌اند می‌توانید به‌حساب خود وارد شوید.
بااین‌حال اطلاعاتی که در کوکی‌ها ذخیره می‌شوند به‌هیچ‌وجه از طریق وب‌سایت اینترنتی مورلو منتشر نخواهد شد و ناظران این سایت تمامی تلاش خود را خواهند کرد که اطلاعات به‌هیچ‌وجه به بیرون منتقل نشود.

اطلاعاتتان را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

اطلاعات واردشده از طرف مشتری در زمان ثبت‌نام تنها در حافظه وب‌سایت مورلو باقی‌مانده و به‌هیچ‌وجه با سازمان، شرکت و مواردی ازاین‌قبیل به اشتراک گذاشته نمی‌شود. این اطلاعات صرفاً برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر از طریق اپراتورهای سایت مورلو دریافت می‌شود. به همین دلیل اطلاعات دریافت شده به‌صورت محرمانه باقی خواهند ماند

چه مدت اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

اگر یک نظر را ترک کنید، نظر و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ می‌شوند. این به این معنا است که ما می‌توانیم به جای برگزاری آنها در یک خط مؤثر، به طور خودکار هر نظر پیگیری را تصدیق و تأیید کنیم. برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند (اگر وجود داشته باشند)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه